Organizační a personální změny v TPÚ. Na koho se nyní můžete obracet?

Lednové novinky na svém úseku představuje technicko-provozní náměstek Jiří Pala

Pozici vedoucí Provozního odboru zastává od 1. ledna 2025 paní Jana Řešátková. Její agenda obsahuje stejné činnosti, které zastávala Mgr. Anna Mottlová Malinová, vyjma agendy investiční. Tu převzal po vzniku Investičního odboru Ing. Marcel Kříž. Budu konkrétní, aby zaměstnanci nemocnice věděli, na koho se nyní s jakými agendami obracet. Pod Provozní odbor i nadále spadá:

Oddělení správy provozu – Eva Římovská má na starosti především agendu krátkodobých smluv a plateb nájemného; Eva Fulínová je kontaktní pracovnice pro veškerou problematiku týkající se úklidu, tedy i komunikace s úklidovou firmou SaJ, a. s.; Jitka Valterová zajišťuje komplexní servis prádla. Odpadové hospodářství patří pod Lucii Schambergerovou a i nadále Ing. Königovou.

Vodohospodářem je Samuel Vavrečka. Dále k nám patří Oddělení správy areálů, tedy jednotliví správci, pracovníci nádvorní čety a pracovníci instalatérské dílny.
Kontaktní osobou v prvních dnech nového roku bude paní Jana Řešátková, a to z důvodu zapracování nového pracovníka na pozici vedoucího oddělení.

V našem odboru nadále zůstává Oddělení údržby areálů – řemeslné dílny. Kontaktní osobou je vedoucí oddělení Radek Košek. V Oddělení správy ubytoven byla agenda ubytování zaměstnanců a stážistů již v průběhu roku 2024 předána Filipu Chromíkovi, vedoucímu oddělení Správy ubytoven.

Sekretariát Provozního odboru a Odboru dopravních služeb spravuje Daniela Fousková – asistentka, která kromě ochoty a vstřícného přístupu ještě zajišťuje agendu vydávání, změny a ukončování parkovacích karet.
Jana Řešátková přebírá v plném rozsahu agendu vedoucí odboru, včetně pověření k vyřazování majetku, schvalování EODD, připomínkování, řešení nežádoucích událostí spadajících do gesce Provozního odboru, zpracování zpráv z kontrolní činnosti aj.

Agenda Investičního odboru je zaměřená na dotační akce, investice a v neposlední řadě na přípravu plánu Strategické investice. V rámci TPÚ je to místo, kde se zpracovávají podklady pro veřejné zakázky. Spadá do něj také projektová příprava a řešení záručních závad v rámci ukončených stavebních akcí.
Ing. Marcel Kříž, vedoucí tohoto odboru, spolupracuje s Ministerstvem zdravotnictví ČR a ostatními dotčenými orgány v rámci své agendy. Zároveň zpracovává agendu na úrovni své pozice, jako jsou již uvedené zprávy z kontrolní činnosti, personální agendu svého odboru, vnitřní předpisy apod.
Oba vedoucí odborů jsou také členy komisí uvedených na intranetových stránkách VFN.

A na závěr bych chtěl poděkovat Mgr. Aničce Mottlové Malinové za její roky trvající, skvěle a zodpovědně odvedenou práci na pozici vedoucí provozního odboru. 
Spolupráce s ní byla úžasná a přeji jí v dalším profesním životě mnoho úspěchů a v osobním životě jen to nejlepší. 

Za celý tým TPÚ děkujeme