Poděkování adresované vedení Kliniky nefrologie 1. LF UK a VFN
Dobrý den, paní primářko,
ráda bych vyjádřila velké díky kolektivu lékařů na vaší klinice, obzvlášť panu doktorovi Indrovi. Každopádně i když jsem na vašem oddělení byla velmi krátce, díky všem sestřičkám a doktorům to vůbec nebyl nepříjemný zážitek, jak by se dalo očekávat. Chci tímto vyjádřit i velký obdiv za to, co tam musíte zažívat a vydržet s pacienty. Jste opravdu andělé, co vše dokážete. 🙂
Přeji vám hezký den!
Petra Stenchláková

Adresováno všem zaměstnancům Kliniky nefrologie 1. LF UK a VFN
Dobrý den,
domů se od vás vrátil pacient,
děkujeme vám.
Nedal by se dohromady,
díky patří vám.
Tzn. primariátu, vrchní a staniční sestře, lékařkám, lékařům, sestřičkám, sanitářům, uklízečkám – prostě všem…
V Nuslích jsem byl utrápený
i bolestí vyřízený.
O té péči se mi zdálo,
vím, není to zrovna málo.
Spokojen jsem, jste tak milí,
pečujete každou chvíli.
Den za dnem se cítím lépe,
doktoři a sestry − světe!!!!
Dávají mne dohromady,
já už nejsem bez nálady.
Vyzpíval bych děkování,
budu vděčen do skonání.
I za práci ostatních,
vrací se mi humor, smích.
Znovu děkujeme oba, přejeme Vám všem hodně zdraví, štěstí, lásky a pohody. Také moc a moc sil ve vašem poslání a záslužné práci. Přejeme si, aby Vaše práce byla lépe ohodnocena a abyste měli lepší podmínky.
Josef Kučera a Eva Šťastná, která Vaši práci po celou dobu sledovala a trochu pomohla se Josefovi netradičně vyjádřit.
Poděkování adresováno všem zaměstnancům II. interní kliniky – klinika kardiologie a angiologie 1. LF UK a VFN
Zdravím všechny zaměstnance kardiologie!
Před několika dny jsem u Vás strávil 24 hodin na ablaci. Všem Vám děkuji za nejlepší péči, jakou si dovedu představit. Do kontaktu jsem přišel s cca 25 zaměstnanci a všichni (bez jediné výjimky) byli milí, veselí, prostě perfektní. Lépe bych se nepostaral ani o vlastní maminku. Ještě jednou děkuji z celého srdce za Vaši záslužnou práci.
Přeji vše dobré a mávám všem.
Petr Bedrna
Adresováno vedení Neurologické kliniky 1. LF UK a VFN
Dobrý den, v únoru jsem byla pacientkou urgentního příjmu neurologické kliniky.
Chci Vám moc poděkovat za personální a profesionální přístup. A hlavně panu doktorovi a sestřičce, co mě měli v ten den na starost, jméno doktora vím, ale sestry bohužel ne. Ale jako vedení kliniky jste schopní je dohledat a doufám, že jim osobně poděkujete za jejich práci, přístup a profesionalitu.
Ještě jednou velké lidské díky.
Mgr. Petržilková N.

Poděkování adresované všem zaměstnancům Kliniky pediatrie a dědičných poruch metabolismu 1. LF UK a VFN
Poděkování
celému zdravotnickému týmu VFN Pediatrické kliniky Ke Karlovu (pohotovost, JIP, 1. oddělení, 2. oddělení).
Rádi bychom touto cestou poděkovali za výjimečnou péči, kterou jste poskytli našemu 14dennímu synovi Péťovi během jeho pobytu na Vaší klinice. Vaše profesionální a laskavá péče nám pomohla překonat náročné chvíle, které jsme v tu dobu prožívali. Každý z Vás (bohužel nedokážu vyjmenovat každého, kdo se o syna staral), paní doktorka na pohotovosti, pan doktor Kulhánek, který syna přijímal na JIP, dále paní doktorka, která se o něj na JIPu starala, a paní doktorka Jahodářová, která se o syna starala na 2. oddělení, a samozřejmě všechny zdravotní sestřičky a další zaměstnanci − prokázali vysokou odbornou úroveň a profesionalitu, ale také lidskost a empatii, které jsou v těžkých chvílích neocenitelné.
Děkujeme za Vaši péči a za vše, co jste pro nás udělali. Vaše práce je velmi důležitá a my si jí hluboce vážíme.
S vděčností
Pavlína Rybníčková
Adresováno všem zaměstnancům Kliniky nefrologie 1. LF UK a VFN
Rád bych vyjádřil svou vděčnost a poděkování zaměstnancům v hemodialyzačním centru, kteří se o mě starali během mého pobytu. Všem sestrám, lékařům, pracovníkům úklidu a sanitářům. Všichni jste odvedli skvělou práci a každý den jste mi pomáhali cítit se lépe.
Ze všeho nejvíc chci říct velké DĚKUJI za to, jak vřele jste mě přijali. Těm, kteří mluvili anglicky, že mi vše usnadnili. Těm, kteří znali jen pár slov, děkuji za snahu, a dokonce i těm, kteří mluví pouze česky – vždy jste se dokázali skvěle dorozumět a já doufám, že jsem byl pro vás snadným pacientem a pomohl vám dělat vaši práci, i když neumím česky. Vím, že není jednoduché léčit někoho, s kým se nemůžete dokonale dorozumět, ale naše společné úsilí proměnilo můj pobyt ve velmi příjemný zážitek. Mám obrovský respekt ke všem, kteří v těchto profesích pracují.
Česky neumím, ale začal jsem se to učit v nemocnici, vím že to potřebuji. Bydlím tady už 3 roky.
Děkuji za všechno.
Miguel Angelo Martins Vicente, Portugalsko