Odpovídá vedoucí Provozního odboru VFN Mgr. Anna Malinová Mottlová
Velice dobré, téměř bez výhrad. Neustále děláme namátkové kontroly, abychom věděli nejen to, jak dodržují systém zaměstnanci, ale také jak se s novým systémem popasovala agentura Blesk a co uteklo nám. Dám příklad: když jsme začínali s přípravou systému, netušila jsem, kolik firem denně přijede do nemocnice se zásobováním. Dnes už máme přesné seznamy, upravili jsme směrnici ve znění bezplatné hodiny parkování v celém areálu VFN a vše funguje. Většina dodavatelů stihne zboží v limitu vyložit. Jsme mile překvapení, jak zaměstnanci dodržují pravidla, mají parkovací karty umístěné za předním sklem, všechno je přehledné, čitelné a jasné. Ano, objevili jsme jednu kopii parkovací karty. Když jsme oslovili kliniky v okolí parkovacího místa, auto i karta zmizely. Vyčistil se i zvyk využívat parkovací místa jako stanoviště taxislužby. A věřím, že elektronický systém, který by měl následovat, veškeré služby jako třeba výměna karty při změně SPZ ještě usnadní.