Vážené vedení nemocnice,
jsem pacientem na očním oddělení pana primáře Diblíka. Nevím, jak to napsat, protože takovou úžasnou péči jsem nikde nezažila, a to vzhledem k okolnostem jsem byla pacientem ve více zařízeních. Všichni jsou tam lidský a profesionální zároveň, snaží se dodržovat čas objednání, pokud se to nedaří, což vzhledem k charakteru pracoviště je více než pochopitelné, zdravotní personál se omlouvá, i několikrát. Mají toho, asi jako všude, víc než dost, jejich pracovní tempo je neskutečné, snaží se ve všem vyjít vstříc, přitom se usmívají. Je to pro pacienty takový balzám na duši.
Nejsem žádný pacient, který je nadšený všude, v podstatě jsem dost neurotik:)))).
Šárka Fridriksson
MŠ Motýl s. r. o, PUPA z. s
Dobrý den,
v sobotu 2. 7. 2022 moji mamince došly kapky do oka. Po chvíli jsem se dovolal na oční pohotovost a sestřička se mnou požadovaný lék na recept velice rychle po dohodě s lékařkou vyřešila a e- recept mně byl promtně zaslán.
Velké poděkování sestričce tuším Petře Turkové. Děkuji.
Petr Pánek
Dobrý den,
prosím o předání poděkování všem pracovníkům kožního oddělení za vynikající péči a lidský přístup v péči o mého partnera Václava Frolíka. Jmenovitě pak panu doktorovi Důrovi, paní doktorce Řandové a paní primářce Krajsové.
Pan Frolík bohužel zemřel, ale díky vaši péči měl on i celá naše rodina tyto nelehké chvíle ulehčené.
Děkujeme moc
Jitka Frolíková