Jaké jsou první zkušenosti s fungováním nového parkovacího systému, který se spustil ve VFN od 1. dubna?

Odpovídá vedoucí Provozního odboru VFN Mgr. Anna Malinová Mottlová

Velice dobré, téměř bez výhrad. Neustále děláme namátkové kontroly, abychom věděli nejen to, jak dodržují systém zaměstnanci, ale také jak se s novým systémem popasovala agentura Blesk a co uteklo nám. Dám příklad: když jsme začínali s přípravou systému, netušila jsem, kolik firem denně přijede do nemocnice se zásobováním. Dnes už máme přesné seznamy, upravili jsme směrnici ve znění bezplatné hodiny parkování v celém areálu VFN a vše funguje. Většina dodavatelů stihne zboží v limitu vyložit. Jsme mile překvapení, jak zaměstnanci dodržují pravidla, mají parkovací karty umístěné za předním sklem, všechno je přehledné, čitelné a jasné. Ano, objevili jsme jednu kopii parkovací karty. Když jsme oslovili kliniky v okolí parkovacího místa, auto i karta zmizely. Vyčistil se i zvyk využívat parkovací místa jako stanoviště taxislužby. A věřím, že elektronický systém, který by měl následovat, veškeré služby jako třeba výměna karty při změně SPZ ještě usnadní.